Vergrootglas

Mobiele telefoon - Brugklas

Mobiele telefoon en abonnement voor brugklasleerlingen

U mag bij Leergeld Den Haag een nieuwe telefoon met abonnement bestellen voor uw zoon/dochter die naar de brugklas gaat. In het pakket zitten ook een beschermhoes en screen protector. 

Bestellen kan met het aanvraagformulier dat Leergeld Den Haag naar u stuurt. Daar zit ook de bruikleenovereenkomst bij.  

Aanvraagformulier en bruikleenovereenkomst moet u allebei goed controleren, invullen/aanvullen en ondertekenen. Als wij voor 1 juli uw formulieren weer terug hebben, dan krijgt uw kind zijn/haar mobiele telefoon nog voor de zomervakantie.

In dit filmpje leggen we uit hoe u de mobiele telefoon kunt aanvragen. En hoe het bestellen in zijn werk gaat via een online shop.

Wat u moet weten

  • De eigen bijdrage is eenmalig €50,-; u betaalt die via IDEAL.
  • U bestelt een pakket dat bestaat uit een telefoon (Samsung Galaxy A52), sim kaart, beschermhoes en screenprotector.
  • Uw kind ontvangt het mobieltje in bruikleen. Het toestel blijft eigendom van Leergeld Den Haag. U leent het voor de duur van het abonnement (1 jaar).
  • PostNL bezorgt het pakje gratis bij u thuis.

Hoe gaat het bestellen

U ontvangt een email met de link waarmee u kunt bestellen. Via die speciale link gaat u naar een beveiligd portaal. Hier maakt u eerst een wachtwoord aan.

Let op: het wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 tekens, waaronder 1 Hoofdletter, 1 cijfer en 1 teken. Daarna kunt u beginnen met het bestellen. 

U ontvangt een bevestiging van uw bestelling. 

Akkoord bestelling

Als u de bestelling en betaling heeft gedaan, dan volgt er een akkoord. U krijgt dan te horen dat de bestelling en betaling goed zijn ontvangen. Ook laten we weten dat de bestelling klaar wordt gemaakt.

Uw bestelling wordt verzonden

U krijgt opnieuw bericht als uw bestelling wordt verzonden. Dan laten we weten dat de bestelling is overgedragen aan PostNL. Ook ontvangt u een link om de bestelling te volgen via een Track en Trace code.

Als u niet thuis bent

  • De bezorger laat altijd een bericht achter, zodat u weet wat u kunt doen.
  • De bezorger geeft uw pakje af bij een PostNL-punt in de buurt.
  • Hij laat ook een kaartje bij u achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kunt u op Track en Trace zien waar u het pakje kunt ophalen.

Kan ik het bezorgadres nog wijzigen?

U kunt de bezorgtijd of het bezorgadres niet veranderen. Lukt het de bezorger niet om het pakje af te geven? Dan gaat het naar een afhaalpunt van PostNL. Daar kunt u het pakje binnen 7 dagen ophalen.

Heeft u vragen? 

Vragen kunt u stellen via het portaal als u bent ingelogd met uw eigen wachtwoord of via Leergeld Den Haag.  

Contact met Leergeld Den Haag

U mag ook contact opnemen met Leergeld Den Haag. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 uur en 12.30 uur op telefoonnummer 070-3601337. U kunt uw vraag ook mailen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.